vineri, 23 martie 2012

Cum m-am lăsat de fumat...

Îmi este oarecum jenă să recunosc că m-am lăsat de fumat datorită (în bună măsură) unui progrămel din seria Yahoo Widget ce îmi aduce de 10 luni şi jumătate aminte în fiecare zi câte ţigări nu am fumat, câţi bani am economisit (am ”împlinit” azi - 2.100 lei!), câtă nicotină nu a intrat în mine şi cât gudron nu mi s-a împrăştiat pe gât şi prin plămâni. Se numeşte Nichtraucher (adică germanul pentru ”nefumător”), este perfect customizabil şi îi sunt pe deplin recunoscător: cu ajutorul lui, a datelor concrete pe care mi le oferea din colţul desktopului, unde rulează silenţios, în fiecare din ultimele 321 de zile, am putut să-mi consolidez şi să-mi duc la bun sfârşit decizia de a mă lăsa de viciul ăsta. Dacă cineva vrea să facă acest pas, i-l recomand ca fiind cel mai bun companion în încercarea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu